În vara anului trecut Manchester United a anunțat în mod oficial ca va semna un contract valabil pe 10 sezoane cu Adidas. Înțelegerea în valoare de 70 de milioane de lire sterline pe an urma să o înlocuiască începând din vara lui 2015 pe cea cu Nike, companie care a asigurat echipamentele lui Man Utd începând cu 2002. Englezii au folosit până acum tricourile Nike, lansarea oficială a noului sponsor tehnic urmând să fie făcută pe 1 august. Totuși, un magazin de articole sportive din Statele Unite ale Americii a scos la vânzare în acest weekend tricourile de pe teren propriu ale englezilor, în ceea ce a fost anunțată drept o greșeală, însă este considerată drept o strategie de marketing.
Dick’s Sporting Goods este magazinul care are în acest moment la vânzare tricourile Adidas roșii ale lui Manchester United la prețul de 90 de dolari. Imaginile postate pe un site de socializare de un cumpărător au fost preluate rapid de majoritatea publicațiilor importante de sport din întreaga lume și s-au viralizat. Tricourile noi ale celor de la Man Utd. aduc aminte de perioada anilor ’80, însă deocamdată nu par să fie pe placul fanilor echipei, cei care le-au criticat aspru acuzând producătorul german de lipsă de imaginație în design.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER